vrijdag 23 maart 2012

Australia








Ik ben een groot reisfanaat en heb dan ook al veel van de wereld gezien. Het aankomende jaar zal er waarschijnlijk niets van reizen gaan komen in verband met het niet al te soepele verloop van mijn zwangerschap en natuurlijk de komst van mini-mini-me in september. Ondanks het feit dat het maken van een grote reis voorlopig niet op de planning staat, mag ik graag wegdromen bij het idee om in een vliegtuig te stappen en naar de andere kant van de wereld te vliegen.
Australië is één van de bestemmingen die ik op mijn lijstje heb staan, mocht ik ooit eens geld teveel hebben. (Niet heel waarschijnlijk met een baby op komst, maar goed...) Zeg nu zelf, hoe gaaf is het om in een auto te stappen en dagen en dagen door de outback te rijden zonder ook maar iemand tegen te komen. Dat kunnen we ons in Europa toch helemaal niet meer voorstellen? En wat te denken van al die kangaroes en koala's die je gaat zien daar... Of die fantastische golven om op te surfen... Geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...