maandag 26 maart 2012

Fa caribbean lemon deodorant


Ik denk dat ik een jaar of zestien was toen ik voor het eerst deze deodorant gebruikte. Sindsdien heb ik hem regelmatig opnieuw gekocht. De geur van deze roller herinnert me aan een vakantie in Florida omdat ik daar voor het eerst deze deodorant droeg. Ik kocht hem toen speciaal voor die vakantie en sindsdien is deze geur voor mij verbonden met zwoele zomeravonden in Key West.
Daarnaast vind ik het ook gewoon een frisse, zomerse geur die niet te overheersend is. Vind het altijd zo smerig als mensen zo'n weeïge, zoete geur onder hun oksels spuiten die in de loop van de dag wordt vermengd met zweet. No offense, maar geef mij dan maar gewoon deze frisse deodorantroller.
Wat betreft deodorant ben ik overigens helemaal niet zo moeilijk. Ik zweet niet overmatig en heb zelden last van zweetplekken in mijn kleding. Wat ik wel heel belangrijk vind, is dat het een roller of stick is omdat mijn oksels niet zo goed tegen spuitbussen kunnen. Het kan ook liggen aan het feit dat ik al sinds jaar en dag mijn oksels om de dag scheer en dat ze daardoor iets gevoeliger zijn. Aangezien niet scheren geen optie is wat mij betreft omdat ik gezegend ben met donkere haargoei, houd ik het maar bij een simpele roller. Wel zo makkelijk!
Vroeger was er trouwens ook nog een bijpassende douchegel bij deze deodorant te koop maar die heb ik jammer genoeg al een aantal jaar niet meer in de schappen gespot. Hoop dat Fa niet opeens besluit om ook mijn geliefde deodorant te vervangen. De wereld zal niet vergaan, maar toch...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...