zondag 25 maart 2012

Mirror shots




Zoals zoveel vrouwen maak ik regelmatig mirror shots. Zeker nu ik zwanger ben, vind ik het leuk om te zien hoe mijn buik groeit. Aangezien dit een geleidelijk proces is, zie ik het verschil vaak pas echt goed als ik verschillende foto's met elkaar vergelijk. Mijn telefoon staat er inmiddels vol mee en ik doe er eigenlijk niets mee. Ik bedacht me dat het wel leuk was om af en toe zo'n foto te posten. Vandaag dus een foto van me and my pregnant belly! Ik ben inmiddels precies 15 weken zwanger en het wordt iedere dag duidelijker zichtbaar. Uiteraard ben ik trots op mijn buikje maar wat ik wel frustrerend vind, is dat ik veel kleding niet meer pas. Best wel jammer als je zo'n volle kast hebt als ik. De afgelopen weken heb ik her en der wel wat nieuwe kleding gekocht maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt warm loop voor de zogeheten positiemode. Ik draag nu dus vooral veel basics.
Op de foto's van vandaag draag ik een legergroene top van Mama Licious met daarover een zandkleurige longsleeve van de H&M die te kort begint te worden. Verder een skinnyjeans van H&M Mama waarvan ik misschien nog maar een exemplaar ga kopen omdat ik deze iedere dag aan wil. Gelukkig blijven mijn schoenen wel passen dus ik draag gewoon lekker mijn witte gympjes van Jack Purcell voor Converse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...