donderdag 29 maart 2012

Nivea intensief hydraterend masker




In tegenstelling tot veel vrouwen heb ik weinig met make-up. Natuurlijk heb ik wel een toilettasje met wat spulletjes maar ik koop alleen het hoognodige. Ben ook niet zo goed in het aanbrengen ervan en ik vind het ook domweg veel te veel werk. Ik ben denk ik één van de weinige vrouwen die 's morgens binnen 5 minuten ready to go is. Wat ik wel heel fijn vind, zijn producten die zorgen voor een zacht huidje. Ik smeer mijn lichaam een paar keer per week in met bodylotion en ook een gezichtsmasker vind ik prettig op zijn tijd. Ik zie altijd wel op tegen het aanbrengen van een masker maar de zachte huid die ik ervoor terug krijg, maakt het al de moeite wel waard.
De laatste weken gebruik ik met meer regelmaat een gezichtsmasker omdat de zwangerschapshormonen de neiging hebben om mijn gezicht in een maanlandschap te veranderen. Nice! Het Nivea intensief hydraterend masker is een masker wat ik altijd erg fijn vind omdat het verzachtend is en geen vettig laagje achterlaat. Ook kun je het masker twee keer gebruiken dus het is een stuk voordelig dan bijvoorbeeld een maskertje van Dr. Van der Hoog.
Ondanks de puistjes is mijn huid niet supervet. Mijn wangen zijn zelfs ronduit droog te noemen. Dit masker breng je aan op een gereinigde huid en je laat het 10 tot 15 minuten intrekken. Na een paar minuten zie je dat het masker op de drogere plekken van je gezicht helemaal in de huid is getrokken. Als de tijd verstreken is, veeg je de restjes van het masker weg met bijvoorbeeld een washandje. Ik maak het washandje altijd wel een beetje vochtig omdat ik het niet fijn vind als mijn hoofd zo blijft glimmen. Na afloop voelt mijn gezicht helemaal zacht aan, heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...