maandag 2 april 2012

Aruba blue



Laat ik maar eens met de deur in huis vallen, I love All Stars! Al sinds mijn puberteit bezit ik meerdere paren in uiteenlopende kleurtjes. Je wilt niet weten hoeveel paar ik al versleten heb de afgelopen jaren. Ieder jaar koop ik dan ook wel een nieuw paar, of twee... Sinds een jaar heb ik ook de gympjes van Vans ontdekt en die zijn toch ook wel erg fijn. Maar oude liefde roest niet! Ik was op slag verliefd toen ik All Stars in de kleur Aruba blue spotte, mijn lievelingskleur! Na een hoop getwijfel, want nodig heb ik ze niet, heb ik ze besteld op de webshop van O'Moda. Het eerste paar schoenen dat ik aanschaf in 2012. (En het laatste paar want ik heb zomerpositiekleding nodig en wat te denken van babykleren, hmmm...) Verplicht bankhangen is niet erg goed voor mijn portemonnee. Trouwens, een baby krijgen is sowieso niet goed voor je portemonnee heb ik ontdekt.
Ik kan niet wachten tot de postbode voor de deur staat. Ben zo benieuwd! Moet nog wel even goed gaan nadenken over hoe ik ze ga combineren omdat er erg weinig in mijn kast hangt waar ik nog in kan komen. Tja, daar verzin ik wel weer iets op. Een spijkerbroek met een simpel wit shirt kan al snel natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...