dinsdag 10 april 2012

Bounty crush



Mijn allereerste post op mijn blog ging over mijn verslaving aan Bounty's sinds de zwangerschap. Ik ben er nog niet vanaf, sterker nog, ik heb er sinds mijn tochtje naar de Kruitvat van vandaag een passie bij. Daar heb ik namelijk ontdekt dat je naast de gewone Bounty ook een pure variant hebt. Mjamm! Ik ging eigenlijk naar deze winkel omdat ik conditioner en douchegel nodig had en een paar Birkenstocks uit de folder wilde scoren, maar heb ook zo'n Bounty meegenomen.
Eenmaal thuis uiteraard gelijk opgegeten en wat was dit een lekkere chocoladereep zeg! Bizar eigenlijk dat ik voordat ik zwanger raakte zelden chocola at en nu niet meer taal naar allerlei hartige snacks. (En ik me maar afvragen waar die puisten vandaan komen.) Tot nu toe ben ik nog niets aangekomen dus voorlopig ga ik mezelf geen restricties opleggen.
Heb trouwens ook een paar Birkenstocks gekocht. Normaal grijp ik altijd mis bij dit soort aanbiedingen maar zowaar stond er nog een leuk paar in mijn maat. Nu maar hopen dat het weer binnenkort omslaat en ik ze kan dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...