maandag 16 april 2012

Dove purely pampering





Onlangs was de voorraad douchegel hier in huis op. Ik heb een hekel aan douchen zonder douchegel, dus zette ik koers richting de Kruitvat. Ik weet trouwens dat het niet noodzakelijk is om je te wassen met zeep om schoon te worden maar ik vind het gewoon een fijn gevoel. Eenmaal in de Kruitvat viel mijn oog op een douchegel van Dove met kokosmelk en jasmijnblaadjes. Na diverse blogposts is het inmiddels wel duidelijk dat zwangerschapshormonen gekke dingen doen met mijn neus en smaakpapillen en dat ik ben verworden tot een kokosjunkie. De keuze was dus snel gemaakt!
Ik gebruik deze douchegel nu een paar dagen en what can I say! Zoals alle producten van Dove is dit ook een prettig product. Deze douchegel is heel romig en maakt mijn huid superzacht. Ook zit er een prettige geur aan. Als ik heel eerlijk ben, had ik gehoopt dat de kokosgeur iets meer zou overheersen maar dit doet niets af aan de geur. Het is gewoon een typische Dove douchegel, niets meer en niets minder. Gewoon een fijn product dat ik zeker opnieuw zou kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...