woensdag 4 april 2012

Hurt




Ik ben opgegroeid met muziek. Mijn hele familie bespeelt een instrument of zingt geweldig. Toen ik een jaar of acht was, kwam ik erachter dat er niet bij iedereen vijf gitaren in de woonkamer stonden samen met twee versterkers.. Als kind mocht ik ook altijd muziek luisteren, geweldig! Ik vond het ook heerlijk om de cd- en platencollectie van mijn ouders door te spitten op zoek naar mooie nummers.
Mijn muzieksmaak is heel breed, ik kan genieten van veel verschillende muziekstijlen. Oud of nieuw, het maakt me niet uit. Populair of juist niet, it doesn't matter!
Vandaag wil ik het nummer Hurt van Johnny Cash delen. Deze cover is één van de laatste nummers die hij opnam voor zijn dood. Je voelt dat het einde van het leven van Cash in zicht is, dat het tijd is. Ik krijg echt kippenvel als ik hier naar luister. Als dit niet mooi is, dan weet ik het niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...