dinsdag 3 april 2012

I love Volkswagen









Ik heb iets met oude Volkswagenbusjes. In mijn keuken staat een koektrommel in de vorm van een Volkswagenbusje, in de woonkamer hangt een metalen plaat met zo'n zelfde busje en ik heb er ook een spaarpot van. Als het aan mij zou liggen zouden er nog veel meer Volkswagenbusjes in mijn interieur prijken maar vriendlief heeft daar ook iets over te zeggen natuurlijk. Oh ja, en er bestaat nog zoiets als overkill.
Het zal wel de surfergirl in mij zijn die ervoor zorgt dat mijn hart sneller gaat kloppen van deze busjes. Ik associeer ze namelijk met vrijheid, zwoele zomeravonden, hoge golven en strandbarbecues.
Het is niet zo dat ik er zelf één zou willen hebben. Ik heb namelijk de pest aan auto's die veel onderhoud vergen, aan niet leverbare onderdelen bij garages en aan met pech langs de weg staan. Maar dromen mag altijd toch...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...