maandag 2 april 2012

Mirror shots






Gisteren was ik precies 16 weken zwanger! Time is flying! Vandaag naar de arbo-arts geweest en naar de verloskundige voor controle. Ik moet sowieso nog tot na de meivakantie thuis blijven, pfff... Alhoewel ik moet toegeven dat werken ook niet lukt, vind ik thuis zitten erg frustrerend. Voel me heel schuldig ook al kan ik niets veranderen aan de situatie. Ik hoop zo dat ik me binnen een paar weken een stuk beter voel. Bij mijn controle bij de verloskundige zijn ik en mini-mini-me weer gecheckt. Naar omstandigheden gaat het goed met me en de baby is goed gegroeid. Ook heb ik weer luid en duidelijk het hartje gehoord, een hele geruststelling!
Gisteren droeg ik een blauwe longsleeve van Miss Etam. Normaal gesproken kom ik nooit in die winkel, maar op precies een minuut lopen van mijn huis zit een outlet van deze winkelketen. Aangezien ze daar voor een prikkie positiekleding verkopen, stap ik er nu wel eens naar binnen. Twee maanden geleden scoorde ik daar dit shirt, samen met een lila variant, voor maar 5 euro per stuk. Verder draag ik een zwarte zomerbroek van Mama Licious en Vans met een tropisch printje. Niet heel bijzonder, wel erg draagbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...