vrijdag 6 april 2012

Mirror shots



Ik post maar weer eens even wat foto's van gisteren. Nu ik deze zogenaamde mirror shots op mijn blog plaats, maak ik er opeens veel meer. Weird! Anyway, gisteren was ik 16 weken en 4 dagen zwanger. Alles gaat z'n gangetje maar ik ben nog steeds heel moe. Ook voel ik me de halve dag licht in mijn hoofd maar dat schijnt er allemaal bij te horen. Pfff...
Zoals te zien is, is mijn nieuwe broek van Asos Maternity binnen. Ik ben er zo blij mee! Ik was bang dat hij niet goed zou zitten omdat je via internet toch altijd een beetje op de gok koopt qua maat. Gelukkig zit deze broek perfect. Oké, de pijpen zijn te lang maar dat heb ik altijd omdat ik nu eenmaal niet zo groot ben. Bij skinny's sla ik dat gewoon naar binnen, probleem opgelost! Verder droeg ik gisteren een donkerblauwe longsleeve van Hema Mama die ik twee maanden geleden voor 3 euro uit de sale heb gevist en zandkleurige All Stars.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...