zaterdag 7 april 2012

Mirror shots





Gisteren maakte ik voor de verandering weer eens wat foto's. Vandaag alweer 16 weken en 6 dagen zwanger, Over 3 weken ben ik alweer op de helft. Dat is wel een mijlpaal waar ik naar uitkijk. Hoop ook dat mijn bloeddruk dan wat hoger wordt want op deze manier zwanger zijn, is echt niet leuk.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe broek! Heb hem gisteren gewoon maar weer aangetrokken. Hij zit heel erg fijn en ik vind ook de kleur weer eens iets anders. Heb zelfs op Asos gekeken welke andere kleuren er nog meer zijn maar die zijn jammer genoeg allemaal uitverkocht in mijn maat.
Ik combineerde deze broek gisteren met mijn nieuwe longsleeve van Otto en All Stars van spijkerbroekstof. Ik vind deze gympjes echt heel erg leuk maar ze combineren wat lastig omdat ik ze niet leuk vind onder een spijkerbroek en ja, laat ik eens eerlijk zijn, ik draag bijna altijd een spijkerbroek. Binnenkort maar eens nadenken over wat andere kledingcombinaties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...