maandag 9 april 2012

Mirror shots




Vanmiddag maakte ik even snel deze foto met mijn telefoon. Ik ben vandaag 17 weken en 1 dag zwanger. Afgelopen weekend voelde ik me erg beroerd maar nadat ik vandaag tot 13:00 uur had geslapen ging het iets beter. Voel me net een bejaarde en herken mezelf amper. Hoop zo dat het snel bijtrekt.
Vanmiddag zijn we even snel naar Gardo geweest. Dit is een grote babytoko hier in de buurt. We konden namelijk een derdehands kinderwagen overnemen van vrienden van ons maar voordat we daarop in zouden gaan, wilden we nog even rondkijken. Zo hobbelde ik vanmiddag samen met vriendlief over een afdeling met alleen maar kinderwagens. Wat een enorme keus, pfff... Al snel zagen we door de bomen het bos niet meer. Gelukkig was er een verkoopster die ons te hulp schoot en ons alle verschillen uitlegde tussen de verschillende wagens. Niet voor niets, want we namen een mooie, stoere kinderwagen voor een prima prijs mee naar huis. Ben er heel blij mee! Zal er binnenkort eens een foto van posten.
Vandaag droeg ik mijn skinnyjeans van H&M, een witte top van Mama Licious met daarover een longsleeve van H&M en mijn nieuwe All Stars. (Mooi kleurtje hè?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...