vrijdag 13 april 2012

Mirror shots






Yeah, ik ben vandaag 17 weken en 5 dagen zwanger! Ik kan jammer genoeg niet zeggen dat de tijd snel gaat maar toch ben ik al bijna op de helft. Voel me nog steeds vrij beroerd helaas. Kan het nu wel wat beter overzien allemaal dan aan het begin van de zwangerschap.
Over drie weken heb ik weer een echo. Als het goed is, krijg ik dan ook te horen of ik in verwachting ben van een jongen of meisje. Ik ben zo benieuwd! Heb echt geen enkel vermoeden al is mijn moeder ervan overtuigd dat ik een meisje krijg. Hoop natuurlijk ook dat alles verder goed is met mini-mini-me.
Heb het idee dat ik de baby soms voel bewegen in mijn buik. Vooral als ik rustig lig, voel ik plopjes en schokjes. Een gekke gewaarwording! Slapen op mijn buik begint inmiddels heel vervelend te voelen. Ik probeer nu een beetje half op mijn zij te slapen met een been opgetrokken.
Vandaag heb ik mijn gekleurde jeans aan van Asos. Vind dit zo'n fijne broek! Heb verder een zwarte top aan van Mama Licious met een vest van H&M wat ik al zeker drie jaar in de kast heb hangen. Heb voor de verandering weer eens mijn zwarte Vans aangetrokken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...