maandag 16 april 2012

Mirror shots





Zojuist maakte ik de bovenstaande foto's. Het duurde even voordat ik me er eindelijk toe kon zetten me aan te kleden dus nu het daadwerkelijk is gelukt, is het zeker wel het vereeuwigen waard. Ik ben vandaag 18 weken en 1 dag zwanger. De 20 weken komen nu toch wel in zicht! Dan ben ik op de helft en dat is een mijlpaal waar ik heel erg naar uitkijk.
Het afgelopen weekend ging het niet zo lekker. Moe, moe en nog eens moe! Ik vergeet soms te eten overdag en dan krijg ik er een knallende hoofpijn bij. Niet zo heel fijn als je al vrij duizelig bent door een lage bloeddruk.
Vandaag heb ik mijn skinnyjeans van de H&M aangetrokken. Verder draag ik een top van Mama Licious met de tekst This story started with a kiss. Ik had dit kledingstuk al een poosje in mijn kast hangen maar vind het nu pas leuk om aan te trekken omdat ik nu echt een dikke, zwangere buik heb. Aangezien het nog geen weer is voor alleen een topje draag ik een oud jasje van H&M Divided. Volgens mij heb ik dit jasje al iets van drie jaar. Het was altijd wat aan de ruime kant maar dat komt nu goed uit. Tot slot draag ik mijn witte gympjes van Jack Purcell voor Converse.

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...