zondag 22 april 2012

Mirror shots




Vandaag ben ik 19 weken zwanger. Gevoelsmatig kijk ik iedere week weer naar de zondag uit omdat dan een nieuwe zwangerschapsweek begint. Ik merk goed dat mijn buik een groeispurt heeft gehad deze week. Mijn navel begint namelijk nu wel erg vreemde vormen aan te nemen. De ene week lijkt er weinig aan mijn omvang te veranderen en de andere week merk ik opeens dat ik bijvoorbeeld mijn voeten niet meer kan zien als ik sta of dat de buikbanden van mijn broek tot bovenaan aansluiten. Ik ben ook eindelijk een kilo aangekomen. In het begin vond ik het wel fijn dat ik niets aankwam maar nu ik bijna halverwege ben, zat het me toch niet helemaal lekker. Nooit gedacht dat ik ooit blij zou zijn met wat extra kilo's. 
Draag vandaag een baggy broek van H&M Mama die ik eigenlijk nooit draag. Ik vind namelijk dat deze broek me een stuk dikker maakt dan dat ik daadwerkelijk ben. Natuurlijk ben ik dikker omdat ik zwanger ben en daar ben ik hartstikke blij mee maar heb er wel een hekel aan als ik dan nog eens een keer dikker lijk! Logisch toch? Afijn, vind het toch wel zonde als dat ding in de kast blijft liggen dus heb hem vandaag toch maar weer eens aangetrokken. Vind het niet fantastisch maar goed, het kan ook een stuk erger. Verder draag ik een shirtje van Supermom, een jasje van Only en gympjes van Jack Purcell voor Converse. Ben zelf niet helemaal overtuigd van deze outfit maar gelukkig zit het wel heel lekker allemaal. En tja, dat is me deze maanden ook wel wat waard.

3 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk geschreven :-) En wat ben je mooi zwanger zeg! Die broek maakt je helemaal niet dikker hoor, staat je juist leuk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven! Die broek maakt je inderdaad niet dik, je kleed je juist super leuk!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Stephanie & @ Anouk:

    Wat een lieve comments. Doet me goed meiden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...