maandag 23 april 2012

Mirror shots




Vanmiddag maakte ik snel even deze foto in de spiegel. Ik ben vandaag 19 weken en 1 dag zwanger. Werd vanmorgen kotsmisselijk was, bah! Ik zal niet in detail tredem maar het is vast wel duidelijk dat dit geen fijn begin van de dag was. Vind het echt balen dat dit nog steeds voorkomt terwijl ik al een poosje de twaalf weken voorbij ben. Gelukkig trok het misselijke gevoel aan het einde van de middag weg. Hoop dat ik morgen de dag wat beter begin.
Ik draag vandaag mijn vertrouwde skinnyjeans van de H&M weer. Heb ook mijn donkerblauwe longsleeve van de Hema voor de zoveelste keer aan. Deze kledingstukken zitten echt zo lekker! Kwam vanmorgen opeens op het idee om eens een giletje te dragen. Ik heb dus maar eens dit oude exemplaar van Esprit uit de kast gevist en het staat best wel leuk al zeg ik het zelf. Tot slot draag ik mijn Vans met een tropisch printje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...