dinsdag 24 april 2012

Kruitvat aankoopjes




Op twee minuten loopafstand van mijn huis zit een groot filiaal van Kruitvat. Ik ga daar meestal één keer in de week heen. Je hoort vaak negatieve verhalen over deze drogisterij maar ik vind het juist een hele fijne winkel. Het scheelt misschien dat in deze Kruitvat heel aardig personeel staat en dat het er nooit echt superdruk is omdat het geen winkel midden in de stad is.
Gisteren hobbelde ik weer eens naar de Kruitvat toe. Ik ga over het algemeen op maandag of dinsdag omdat er dan nog genoeg voorraad is van de producten die die week in de aanbieding zijn.
Ik wilde in ieder geval een haarmasker en een serum kopen omdat ik die producten niet meer in huis had. Ik heb lang haar tot mijn taille en er is over het algemeen niets mee te beginnen als ik deze producten niet gebruik. Mijn zwangerschap werkt ook niet echt mee aan en geweldige coupe want onder invloed van hormonen hangt het slap omlaag en is het enorm pluizig.
Eenmaal in de Kruitvat zag ik dat op alle producten van Gliss Kur de aanbieding 2+1 gratis gold. Ik besloot gebruik te maken van deze aanbieding want ik vind Gliss Kur een fijn merk. Mijn haar doet het er over het algemeen goed op. Ik besloot twee haarmaskers te kopen en een serum. Ik kocht het Ultimate repair anti-damage-mask, het Liquid silk gloss intensive-shine-mask en de Every day oil elixer. Ik ben beniewd hoe deze producten me gaan bevallen.
Verder zag ik dat er op alle producten van Fa de aanbieding 1+1 gratis gold. Wat douchegel betreft ben ik niet zo moeilijk zolang het maar aangenaam ruikt. Heb over het algemeen goede ervaringen met Fa dus ik besloot twee douchegels te kopen. Ik koos voor de varianten Monoi Blossom en Vanilla Blossom van een nieuwe lijn genaamd Sensual & Oil.
Tot slot kocht ik nog twee lippenbalsems van Essence. Ik gebruik eigenlijk altijd lippenbalsem en nooit lipstick of gloss. Ik heb vooral potjes en blikjes lippenbalsem dus een keer een stick leek me wel handig. Deze balsems waren heel goedkoop en ruiken naar perzik en kersen. Mjamm!
Bij het afrekenen kreeg ik nog een proefje van een shampoo en condiotioner van Guhl. Vind het zo leuk dat je heel vaak iets krijgt als je iets koopt bij deze Kruitvat. Vaak zijn het proefjes van bijvoorbeeld shampoo of tandpasta maar vorige week kreeg ik bijvoorbeeld een boekje van Heleen van Rooyen.

4 opmerkingen:

  1. Fijne aankoopjes! En handig, die aanbiedingen! Ik vind Kruitvat wel een handige drogisterij, inderdaad altijd vriendelijk personeel en ze hebben eigenlijk alles wat je nodig hebt op dat gebied. XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind die aanbiedingen daar echt geweldig, scheelt zo veel geld. Ze hebben inderdaad alles wat je nodig hebt daar. Kom zelden in andere drogisterijen. XX

      Verwijderen
  2. Dat Gliss Kur masker heb ik ook en vind ik erg fijn! De oily shampoos zijn ook errug lekker!

    Groetjes Evelyn

    www.stylespy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb het inmiddels geprobeerd en het is echt een fijn masker. Als mijn shampoo op is ga ik misschien de shampoo van die lijn kopen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...