woensdag 9 mei 2012

Kruitvat aankoopjes




Aangezien mensen het erg leuk vonden toen ik de vorige keer een post maakte over mijn aankoopjes bij de Kruitvat, laat ik vandaag wederom de producten zien die ik bij deze keten heb gekocht. Zoals de meesten inmiddels wel weten, bezoek ik meestal één keer per week de Kruitvat van mijn dorp. Vanmiddag was het weer zover en zette ik weer eens voet over de drempel bij deze drogisterij.
Op de bovenstaande foto zie je wat ik in mijn mandje mikte deze week. Als eerste kocht ik een haardonut. Tot vorige week had ik hier nog nooit van gehoord maar toen ik dit ding op een blog voorbij zag komen, was ik verkocht. Als ik een knot bovenop mijn hoofd maak, ziet het er vaak een beetje zielig uit. Ik hoop dat deze haardonut daar verandering in gaat brengen.
Deze week geldt er 30% korting op de producten van Palmers. Aangezien de Bio-Oil die ik voor mijn buik gebruik inmiddels op is, besloot ik deze lotion te kopen. Eerder had ik al de olie tegen striae maar omdat ik het leuk vind om dingen uit te proberen besloot ik voor dit product te gaan. Daarnaast vond ik de Bio-Oil ook wel erg duur en was ik er niet dusdanig van onder de indruk dat ik nogmaals bereid was om daar de volle mep voor te betalen.
Deze week geldt er 2+1 gratis op maskertjes van Dr. Van der Hoog. Deze gezichtsmaskertjes zijn redelijk aan de prijs dus korting is altijd fijn. Ik heb gekozen voor de varianten outrageous oxygen, sensational sea algae en refreshing rasperry. Ik heb expres wat maskers uitgezocht die ik nog niet geprobeerd heb. Er komen dus binnenkort weer wat reviews aan.
Tot slot kon ik dit setje babysokjes van Paul Frank niet weerstaan. Paul Frank rocks! Heb al heel wat shirtjes met het aapje Julius erop gehad dus hoe stoer is het als mijn zoontje straks sokjes met Julius erop draagt. Er zitten zeven paar sokjes in dit doosje en ik betaalde er 6,95 euro voor. Valt mee toch?

9 opmerkingen:

  1. ahww, die sokjes! zo cute <3
    jammer dat je bio oil op is, ik gebruik hem ook (niet voor mn buik ofcourse) haha maar voor mn benen en ik vind m echt geweldig (: ik ben benieuwd hoe jou dit product bevalt en ik kijk uit naar de review over de maskertjes (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Vind Bio-Oil op zich wel fijn maar zo'n flesje gaat zo hard omdat ik het iedere dag gebruik en tja, ik smeer niet alleen mijn buik in maar ook de zijkanten van mijn buik, mijn billen en mijn borsten. Zeg maar alle striaegevoelige plaatsen ;-) Tja, en 60 ml is niet veel dan haha...

      Verwijderen
  2. Ben benieuwd naar de review van de maskertjes! Die sokjes zijn helemaal leuk! Zo uberschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ik ben zelf ook echt benieuwd ;-) Ik vind de meeste maskertjes van Dr. Van der Hoog altijd erg fijn.

      Verwijderen
  3. Oh super lieve sokjes! Ben benieuwd naar Palmers, gebruik zelf ook Bio Oil, en heb net een soortgelijke bij Action gekocht om te testen. Bio Oil is inderdaad redelijk prijzig!
    Test je die knot ook even haha, mijn knotjes zien er ook altijd zielig uit: geen knot dus voor mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is dat voor olie van de Action??? Als dat een goed alternatief is, is dat zeker het overwegen waard. Ben al in gevecht geweest met dat knotding maar heb het nog niet helemaal onder de knie. Maar het ziet er in ieder geval al minder zielig uit. Vind het altijd wel lekker om met warm weer mijn haar echt uit mijn nek te hebben dus ik hoop dat ik het binnenkort voor elkaar krijg :-)

      Verwijderen
    2. Haha, suc6! Action, zal je na t weekend ff laten weten okay!

      Verwijderen
  4. Het Outrageous Oxygen masker is echt heel erg fijn! En die sokjes, ahh, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook echt heel benieuwd of dat masker bevalt :-) Ga het snel proberen!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...