maandag 18 juni 2012

Surfdome inspiration








Toen ik mijn facebookaccount aanmaakte zo'n drie jaar geleden, voegde ik al snel mijn favoriete webshop surfdome toe aan mijn likes. De afgelopen tijd zag ik steeds zulke geweldige foto's voorbij komen als ik facebook opende dat ik ze wel moest delen op mijn blog. Ik heb dus de leukste uitgezocht en voor jullie op een rijtje gezet. De derde foto met dat hondje vind ik persoonlijk de leukste ;-)
Zoals ik inmiddels al vaker heb verteld ben ik een fervent surfer. Het is alweer een tijdje geleden dat ik op mijn plank heb gestaan omdat ik zwanger ben maar het kriebelt wel heel erg. Vooral als de weersvoorspellingen goed zijn, wil ik niets liever dan mijn plank op de dakdragers van de auto gooien en naar de kust rijden. Waarschijnlijk gaat dat nog wel even duren omdat ik ben uitgerekend in september. Ik weet echter wel wat het eerste is wat ik ga doen volgend jaar voorjaar. Juist! Surfing my ass off!
Voor nu blijft het dus even bij het bekijken van mooie afbeeldingen van de surfavonturen van anderen. Gelukkig zijn goede vrienden zo vrij om al hun verhalen en foto's te delen met me dus ook daarvan geniet ik lekker mee! Dat is uiteraard niet helemaal hetzelfde als zelf wat golven te trotseren maar toch vind ik het ook erg fijn om te horen wat de mensen om me heen allemaal uitspoken op het water.

8 opmerkingen:

  1. hey doe je aan wind of golfsurfen? Ik heb toen ik in Australie woonde een paar keer een poging gedaan maar men wat moeilijk. Als het dan lukt om 5 sec te blijven staan dan is dat inderdaad een geweldig gevoel? Is het te vergelijken met snowboarden? Dat kan ik wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er wel super uit! heb het nog nooit zelf gedaan,mischien maar een keer proberen.:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er gaaf uit jammer genoeg kan ik het niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals je wel wist, erg gaaf! Wou dat ik ook goed kon surfen, helaas ben ik vrij newbie. Maar wie weet komt het ooit nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's! Krijg ook weer zin om te surfen! Ik ben niet supergoed maar vind het zalig, als de golf je meeneemt. Zo'n kick! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne foto's om naar te kijken! Erg jammer dat je dit jaar over moet slaan hoor. Volgende lente spring bij het eerste zonnetje de auto maar in! Hoop zelf ook ooit zo goed te surfen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wou dat k het kon.. surfen!
    geweldig!
    ik snowboard, mischien tog maar een x proberen op het water haha

    New outfit post : Lately ive been into rock
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herkenbaar dit.
    Ik surf al sinds mijn 11e en het is een van mijn grote passies <3
    Nog even en je mag er weer op gaan staan! \m/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...