vrijdag 27 juli 2012

Update

Het actieve bloggen zit er voorlopig nog even niet in aangezien ik ben veroordeeld tot bedrust. Op dit moment ben ik 32 weken en 5 dagen zwanger. Op het moment dat ik 34 weken zwanger ben, is het ergste gevaar voor de baby geweken als hij op dat moment ter wereld zal (moeten) komen. Het is natuurlijk te hopen dat mijn zoon nog wat langer in mijn buik zal mogen vertoeven maar het moet wel verantwoord zijn. Mocht ik bij 37 weken nog niet zijn bevallen, dan zal ik naar alle waarschijnlijkheid op dat moment worden ingeleid.
Er is nog wel sprake van een leuke, extra feature aangezien de baby in stuit ligt. Al weken! Dit is blijkbaar zijn favoriete houding en hij maakt nog geen aanstalten om om te draaien. Over een week of twee gaat de gynaecoloog dus bekijken wat de opties zijn. Spannend!
Met mij gaat het naar omstandigheden redelijk. Uiteraard voel ik me belabberd maar ik ben in ieder geval blij dat de medicatie aanslaat en ik in staat ben om de baby in mijn buik te houden. De hoofdpijn, de misselijkheid en alle andere ellende neem ik dus maar voor lief. Ik heb genoeg momenten dat ik er echt doorheen zit maar ik kan nog steeds genieten van het getrappel in mijn buik. Ondanks dat ik het liefste wil dat mijn zoon over een paar weekjes ter wereld komt, denk ik dat ik het zwanger zijn an sich toch wel een beetje zal missen. Het is zoiets intiems en speciaals. Nu is mijn zoon nog echt van mij en straks moet ik hem delen met de hele buitenwereld.
Het warme weer van de afgelopen dagen vind ik wel echt gruwelijk dus ik kijk vol verwachting uit naar het opgegeven onweer.

Liefs!

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb jij meer ongeruste mails gekregen de afgelopen tijd! Fijn om weer even wat van je te lezen! Ben blij dat het naar omstandigheden goed gaat met jullie! Wel heel naar dat de medicijnen zoveel vervelende bij werkingen hebben zeg!
    En dan ligt de kleine man ook nog in een stuit! Het is me wat!
    Meis, ik wens je heel veel sterkte! Ik hoop dat het wat minder warm wordt. Dat is voor jou prettiger en komt mijn scriptie ten goede ;) Take care!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om een berichtje van je te lezen en te weten dat het goed gaat! Komende week koelt het weer lekker af dus dat is vast een stuk fijner. Rust goed uit en laat je lekker verwennen. Nog een paar weekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meid, zat toevallig net aan je te denken. Vroeg me af hoe het met je ging. Fijn om weer even wat van je te horen. Goed van je dat je, ondanks alle ellende eromheen, toch kan genieten van het zwanger zijn en de baby in je buik. Doe rustig aan en nog even volhouden! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap dat je ondanks de vele problemen toch nog geniet van het zwanger zijn! Het blijft natuurlijk ook heel bijzonder. Fijn om wat van je te horen! Heel veel succes en sterkte komende weekjes, nog even volhouden!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed te horen dat alles okay is! Lijkt me ook wel raar om niet meer zwanger te zijn na al die maanden. Maar je hebt dan wel lekker je zoontje in je armpjes. Ben erg benieuwd naar je upcoming verhalen. Rust lekker uit en tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...