maandag 17 september 2012

Zwitsal Mama Bad & Douche Crème



Een week voordat ik beviel van Sam kreeg ik de bovenstaande douchegel van Zwitsal van een vriendin met twee kinderen. Ik ben dol op cadeautjes en ben met alles blij dus uiteraard viel dit cadeautje ook goed in de smaak. Wie is er nu niet dol op Zwitsal? Douchegel is ook iets wat ik altijd goed kan gebruiken want hier in huis vliegt het er met liters doorheen. Kortom, een schot in de roos!
De gulle geefster van dit cadeautje vertelde erbij dat zij in haar kraamtijd deze douchegel had gebruikt omdat ze het fijn vond om geen overheersende geuren te gebruiken. Een pasgeboren baby kan zo de geur van zijn moeder en haar borsten goed ruiken. Yeah right, dacht ik toen, wat een zweverig verhaal. Nu Sam drie weekjes oud is, moet ik toch mijn ongelijk toegeven. Waar ik van tevoren dacht, dat ik gewoon lekker mijn Dove douchegel zou blijven gebruiken, bleek dat in de praktijk niet op te gaan. Toen ik eenmaal weer in staat was om te douchen, had ik totaal geen behoefte aan mijn Dove douchegel. Eigenlijk had ik helemaal geen behoefte aan douchegel maar na vier dagen niet te hebben kunnen douchen, leek een sopje me toch wel prettig. Op het laatste moment had ik mijn nieuwe douchegel van Zwitsal nog in mijn vluchttas gekieperd en wat was ik daar blij mee! Het is namelijk een hele milde douchegel met een niet te overheersend Zwitsal geurtje. 
Nadat je deze douchegel hebt gebruikt, is je huid zacht en verzorgd zonder dat je nog heel sterk ruikt naar parfum. In feite ruik je lichtelijk hetzelfde als je pasgeboren baby en dat is precies waar je behoefte aan hebt in je kraamtijd. Wat mij betreft is dit product dus zeker een aanrader voor aanstaande mama's. 

9 opmerkingen:

  1. Ik had m ook! En ik vind m nog steeds lekker!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik ook nog wel een nieuwe fles ga kopen hoor!

      Verwijderen
  2. Dat van die douchegel is heel herkenbaar! Ik heb uiteindelijk wel gewoon mijn douchegel gebruikt, maar ik weet nog heel goed dat ik er zo mee stond van mwaah, eigenlijk geen zin in. Nooit geweten dat dat iets is wat gewoon bij de kraamtijd hoort :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ook geen idee maar leuk om te horen dat jij precies dezelfde ervaring hebt gehad.

      Verwijderen
  3. Wat leuk! Gelukkig dat je hem nog snel de tas in hebt gegooid;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, nooit bij nagedacht. Nou ja, daar had ik ook geen reden toe. Gelukkig zat hij in jouw tas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gek hè, dat je lijf zo reageert. Was er erg blij mee in ieder geval!

      Verwijderen
  5. Ik had dat juist tijdens de zwangerschap: geen overheersend geurende douche gels & parfum voor mij, maar een milde gel en geen parfum. Nu vind ik het wel weer lekker.
    Gisteren kreeg ik baby badgel & bodylotion van LIEF! (wist niet dat dat merk ook bad producten had.) Dat is ook heerlijk spul, misschien wel lekkerder dan Zwitsal. Zoë voelde nl nog zachter dan normaal :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...