zondag 3 februari 2013

Dag 17 - Je favoriete tv-programma's

Expeditie Robinson

Bondi Rescue


Het is volgens de 30 dagen challenge tijd voor mijn favoriete tv-programma's. Een nogal moeilijke opgave voor een tv-junkie zoals ik. De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik niet iemand ben die serie's volgt. Ik zap altijd net zolang heen en weer tot ik iets heb gevonden wat me aanstaat op televisie. Ik ben vooral fan van real-life series, tv-shows over zwangerschappen, kookprogramma's en reisprogramma's. Ik heb voor jullie dus een lijst samengesteld van al mijn favoriete shows. Van een groot deel ben ik nog niet heel lang fan omdat ik veel programma's pas heb (her)ontdekt toen ik zwanger was. Zoals de meesten wel weten, heb ik toen verplicht bedrust moeten houden en zodoende had ik zeeën van tijd om flink te zappen en dvd'tjes te bekijken. Het is een vrij lange lijst geworden, dus laten we snel beginnen.

- The dog whisperer
- Wie is de chef?
- Surf rescue
- Bondi rescue
- Peking Express
- One born every minute
- Dexter
- Babyboom
- Expeditie Robinson
- Masterchef Australia
- Kitchen Boss
- Flying Wild Alaska
- Jamie Oliver: 30 minute meals
- Jamie Oliver: 15 minute meals
- Moordvrouw
- Vier handen op één buik
- NCIS
- Wie is de mol?
- Man vs. wild
- Fort Boyard
- RTL Travel
- 3 op reis
- Wie is de reisleider?
- Waar is de mol?
- Cake Boss
- I didn't know I was pregnant

Well, I told you so! Ik ben benieuwd wat jullie van deze programma's vinden. Mochten jullie me nog leuke series en programma's willen aanraden, dan houd ik me aanbevolen!

5 opmerkingen:

  1. Wat een lijst haha. Ik kijk dus amper tv. Kijk meestal wel wat programma's via uitzendinggemist, zoals vier handen op een buik. Alles wat ik verder kijk staat hier volgens mij ook al tussen hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa I know, I know! Wat leuk dat je me weer hebt gevonden. Ik ben al mijn 'lezers' kwijt geloof ik, haha. Wat leuk dat ik jou weer vind ook, ik ga even lezen op je blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lang geleden alweer hè! Zat onlangs mijn favorieten eens op te schonen en toen kwam ik je site weer tegen. Toen ik een kijkje ging nemen, bleek je weer te zijn begonnen. Voeg je weer toe op bloglovin!

      Verwijderen
  3. Haha, heerlijk he series kijken :) Moet toegeven dat ik in de winter soms echt een huismus ben. Lekker cocoonen! Ik ben mega fan van wie is de mol. Naast reis- en kookprogramma's vind ik de crime series ook heel tof. En modern family, game of thrones, en bla bla bla ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...