vrijdag 19 juli 2013

Dr van der Hoog Fabulous Fruits



In het tijdperk BF (before kids) smeerde ik met zekere regelmaat wel eens een masker op dat smoelwerk van me. Ook toen ik zwanger was, kon ik er van genieten om even te relaxen met een gezichtsmaskertje op. De laatste tijd kom ik er echter niet aan toe. Of liever gezegd, het komt gewoon niet bij me op! Toen ik onlangs echter in de spiegel keek en mijn grauwe velletje zag, besloot ik er toch weer eens tijd voor te maken. 
In het filmpje dat ik een poosje geleden maakte, liet ik zien dat ik een maskertje had gekocht van dr Van der Hoog. Vorige week besloot ik dat het dus eindelijk tijd was om het te gebruiken. Shame on me! 's Avonds toen Sam sliep, besloot ik niet op te ruimen, te hardlopen of te bloggen maar mezelf eens te verwennen. (Aldus de verpakking hè!)
Man, wat was het fijn! Normaal gesproken heb ik snel dat een masker gaat prikken en tintelen maar dat was bij dit product helemaal niet het geval. Het was een hele romige, zachte substantie die heel prettig aanvoelde op mijn huid. Niets geen raar geprikkel, heerlijk! 
Het is een behoorlijk voedend masker die de gezichtshuid niet vettig maakt. Ook ruikt het erg lekker. Er zit niet zo'n zoet fruitluchtje aan maar het ruikt licht naar avocado en dat typische dr Van der Hoog-geurtje. 
Na afloop voelde mijn huid heel verzorgd aan en werkelijk waar, babyzacht. Daar kunnen Sam z'n zachte babybillen nog een puntje aan zuigen haha! Wat me tevens beviel, was dat enkele rode plekjes en puistjes opeens een stuk minder vurig waren. Zoals jullie waarschijnlijk al merken, ben ik echt enorm tevreden over dit masker. Ik heb me per direct voorgenomen om hier weer eens wat vaker de tijd voor te nemen. (We weten allemaal hoe het gaat met dat soort voornemens maar we zullen zien...) Dit gezichtsmasker is een aanrader in ieder geval. 

11 opmerkingen:

  1. Fijn om even tijd voor jezelf in te lassen. Ik kan daar ook van genieten. Ik heb al een jaar ofzo een maskertje in huis, misschien toch eens tijd voor nemen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa die heb ik ook soms! Heerlijk maskertje :) Moet ik eigenlijk weer eens gaan doen, goeie tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Ik vind de maskertjes van Dr. van der Hoog ook altijd fijn, maar deze ken ik nog niet. Misschien toch maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, daar ga ik ook eens naar kijken. Krijg meestal ook prikkels en jeuk van maskers. Niet helemaal de bedoeling lijkt me! Dank voor de tip!

    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een fijn, verzachtend masker. Ik kan ook niet overal tegen maar vond dit echt een aanrader.

      Verwijderen
  5. Haha die opmerking over de babybillen :P
    En heerlijk zo'n maskertje, dr van de hoog vind ik altijd wel fijn (heb vaak die voor onzuivere huid, is ook wel fijn) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owja, zooooo herkenbaar...
    En dan zijn mijn kids al veel zelfstandiger...
    maar elke keer net voor ik mijn bed in stap, o'ja een masker zou wel weer eens lekker zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook een kei in het steeds vergeten van dit soort dingen.

      Verwijderen
  7. Fijne tip! Ik moet ook wat vaker tijd voor mezelf nemen en een maskertje gaan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...