maandag 19 augustus 2013

Mirror shots






I am a very happy girl! Waarom? Wel, ik blijk mijn favoriete top van voor mijn zwangerschap weer te passen. Stom dat je blij kunt zijn met zoiets kleins maar deze ontdekking made my day! Vanmorgen stond ik voor mijn kledingkast en opeens viel mijn oog op dit shirtje. Ik had het een paar weken na mijn bevalling al eens gepast maar toen zat het veel te strak. Ik stond er compleet in uitgetekend en alle mijn nieuw verworven hobbels en deuken waren er nogal duidelijk zichtbaar in. Tamelijk gefrustreerd heb ik het daarna ergens diep in mijn kast weg gestopt tot ik het deze ochtend weer zag liggen. Zonder verwachtingen besloot ik eens een poging te wagen en wonderbaarlijk bleek deze top me weer aardig te zitten. Yeah!
Niet dat dit nu een heel bijzonder kledingstuk is. Het is een simpel shirt met een paar roezelrandjes erop. Ik kocht het een aantal jaar geleden voor een habbekrats in de sale bij de Zara waar ik het vond op zo'n graaitafel. Leuk detail is trouwens, dat ik dit shirtje droeg tijdens de eerste, echte date met vriendlief. Stiekem zit er dus een beetje emotionele waarde aan. En nu, een jaar na de geboorte van onze zoon, kan ik het weer aan. Ik heb (nog) niet mijn oude figuur terug maar ik pas in ieder geval weer een maat M van Zara.
Aangezien ik zo blij was dat ik deze top van de Zara weer paste, hield ik hem de rest van de dag lekker aan. Ik trok er een donkere skinny van de H&M bij aan en mijn witte Birkenstocks. Ondanks dat ik weet dat er heel veel mensen gruwelen van deze slippers, blijf ik ze heel fijn vinden. Ik heb verschillende paren en met lekker weer draag ik ze met veel liefde. Zie ze ook nog overal om me heen in het straatbeeld dus volgens mij kan het best. Toch?

Mocht je nog gebruik willen maken van de kortingscode die geldt op het gehele assortiment van de webshop Marington, dit kan tot en met 23 augustus. Je vindt de kortingscode hier.

21 opmerkingen:

  1. Wat een moii momentje!! Kan me goed voorstellen dat je blij bent hoor!!
    Hier zegt de weegschaal dat ik mijn vakantiekilo's alweer kwijt ben... alleen geloof ik het niet. Volgens mij is de weegschaal kaduuk:):)

    Ik heb het vestje dat ik droeg bij onze eerste ontmoeting ook nog steeds in de kast hangen. Ik durf het niet meer te dragen, bang dat het kapot gaat. Volgens mij pas ik 'm nog steeds. Is zo'n kanten vestje voor over een hempje of langere top.
    Toen ik Senior aan de haak sloeg, had ik er een lange coltrui onder. Niet echt sexy, eigenlijk:) Maar het was dan ook 22 februari en brrrrr.... koud....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sexy mama! Ik had dat bij een broek, was totaal verbaasd dat ik die opeens weer aan kon zonder rollen aan de bovenkant (ik had hem nl. na 2wk ook aangedaan, maar zag er niet uit) - vlak voor mijn verlof afliep paste ik hem weer - die broek bleef de hele dag aan natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn oude broeken passen nog steeds niet. Althans, ik heb nog steeds van die rollen :-(

      Verwijderen
  3. Fijn dat je terug in je top past! Of je nu je oude figuur terug hebt of niet, ik vind je een mooie meid én mama :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer in die top past! Altijd fijn van die kleine geluksmomentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jahoeeeee! Hij is ook erg leuk!

    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is dus NIET stom! Als je om kleine dingen blij bent, dan maakt dat je ook gelukkig. Wat leuk voor je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me voorstellen dat dat fijn voelt. Hier 8 weken geleden bevallen en pas niks van mn oude kleding. Ik ben niet eens zichtbaar dikker, maar toch zitten er nog aardig wat zwangerschapskilo's aan. En die zijn er niet af te krijgen.. wat ontzettend frustrerend! Maar je nieuwe lichaam accepteren vind ik ook heel moeilijk... zucht ..
    Hoe ga jij daar mee om? Ben jij tevreden nu je zoon bijna een jaar is?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik paste toen ook bijna niets van mijn oude kleding. Rokjes en broeken kan ik nog steeds niet aan dus ik heb gewoon maar nieuwe dingen gekocht. Ik zit nog steeds zo'n 5 kilo boven mijn gewicht van voor de zwangerschap. Ik ben ook niet echt op een bepaald punt dikker geworden maar heb wel meer curves gekregen. Het accepteren gaat met vlagen. De ene dag vind ik dat ik er prima mee door kan maar soms baal ik er wel van. Vooral van die borsten! Ik ben dus niet helemaal tevreden maar ben wel trots dat ik met dit lichaam een baby heb gemaakt. Wat bij mij scheelde was een nieuwe garderobe aanschaffen en een paar keer in de zon zitten. Met een tintje en goed passende kleding vond ik mezelf in één keer een stuk leuker.

      Liefs!

      Verwijderen
  8. Ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt. Ik heb trouwens ook graag mijn Birkenstock teenslippers aan hoor en ik schaam me er ook niet voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf dat je shirt weer past, staat je goed ook! En ik zweer ook bij m'n Bircks hoor, ze lopen heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O ja, dat is echt genieten :) Paste je het niet meer vanwege de bv? Vollere borsten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ook ja! Had de eerste maanden ook echt nog wel een buikje. In dit shirtje leek ik nog steeds zwanger.

      Verwijderen
  11. Ziet er goed uit!
    Ik loop elke dag op Ecco-wandelsandalen; wel zo prettig tijdens het wandelen met mn doggies. Nooit gedacht dat ik 'jezus-sandalen' zou dragen, hihi
    Groet, Patty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De sandalen die je in deze post ziet, zijn ook Teva's ;-)

      http://inaflowaroundtheworld.blogspot.nl/2013/08/frankrijk-2013-part-1.html

      Ik loop graag op schoenen die goed lopen en fijn zitten. Kan het me voorstellen dat je lekker ongedwongen wilt wandelen met je honden. Goed schoeisel is dan wel zo prettig.

      Verwijderen
  12. Haha, zulke dingen maken mij ook blij! Tof voor je meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super fijn meis! Kan me voorstellen dat je daar heel blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...