woensdag 5 februari 2014

Why I am not a typical woman...

Ik ben een liefhebbende mama met teveel kleren en een nagellakstash waar ik drie levens lang mijn nagels mee zou kunnen lakken. Ook ben ik dol op kokkerellen en winkelen. Ik geniet intens van vriendinnenavondjes en verder maak je me een gelukkig mens met stapels tijdschriften om doorheen te bladeren. Diep van binnen ben ik echter net een vent. Hoezeer ik die prachtige meisje-meisjes en vrouwelijke vrouwen ook bewonder, Il'l never be one of them! Waarom? Wel, dat lees je hieronder...

- Ondanks dat Arnold Schwarzenegger een notoire schuinsmarcheerder is en Californië de afgrond in heeft geholpen, vind ik hem een held. Meesterlijk toch, dat hij een sheriff in het diepe zuiden van de States kan spelen met een Oostenrijks accent en dat iedereen dat pikt. Arnie rocks!

- Jess en hakken zijn geen geweldige combi. Ik krijg zulke zere voeten van die krengen. Arghhh! Ladies, hoe doen jullie dat?

- Ik verf mijn haar niet, ik heb geen stijltang en ik doe al twee jaar met een bus haarlak. 

- In een restaurant bestel ik graag spareribs of steak. Kom op, sla eet ik thuis wel!

- Ik huil niet bij films. Nooit! (Komt misschien doordat die films met Arnie niet bepaald tearjerkers zijn...)

- Ik ben a-romantisch. Als mijn vriend een pad met rozenblaadjes zou uitstrooien voor me of een hart zou maken met waxinelichtjes, denk ik dat ik in lachen uitbarst. Lijkt me erg grappig en ook wel lief maar bovenal erg ongemakkelijk. 

- Ik kan niet met een wasmachine overweg. Evenmin weet ik niet wat te beginnen met een dweil of stofzuiger. Serieus, huishoudelijke apparaten en tools haten mij! 

- Ik mis een flinke dosis vrouwelijke tact. Denk nooit na voordat ik iets zeg maar knal het er gewoon maar uit. Lekker direct dus. Of gewoon lomp, het is hoe je het bekijkt. Voor alle mensen die zich ooit eens onheus bejegend hebben gevoeld door mij, sorry!!! 

- Ik draag nooit foundation ondanks dat ik zo'n flawless skin erg mooi vind. Ik kan het domweg niet fatsoenlijk op dat smoelwerk van me krijgen. Ik houd het bij een beetje poeder om de boel te matteren. Dat is veiliger...

- Ik kan beter met mannen omgaan dan met vrouwen. Ik heb superlieve vriendinnen maar diep van binnen ben ik een kerel, denk ik...

- Het interesseert me vrij weinig hoe mensen over me denken. Als je me aardig vindt, is dat mooi meegenomen. Zo niet, dan niet. Je kunt moeilijk iedereen lief vinden toch. Ik lig er in ieder geval niet wakker van. 

- Ik vind Hans Teeuwen en Theo Maassen een goed gevoel voor humor hebben. Net zoals Schwarzenegger vind ik dat ook ware helden. 

- Ik heb alle James Bond films gezien. Ik kan ook alle acteurs die Bond hebben gespeeld op chronologische volgorde opnoemen. Iemand die het horen wil?

- Ik heb jarenlang gebokst en trainde meestal met de mannen mee. Fuck Zumba en Pilates!

- Ik rijd auto als een kerel. Vandaar ook al die bekeuringen voor te hard rijden. Oeps!

Doen jullie al mee aan mijn winactie in samenwerking met Mijn fopspeen? Je kunt hier lezen hoe je kans maakt op een setje speentjes met een naam naar keuze erop. Good luck!

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

36 opmerkingen:

  1. Ik dacht altijd dat ik net een vent was, maar ik houd niet van Arnold en ik jank om elke film. Alleen als ik met vriendinnen + mannen een avondje uit ben, dan drink ik bier (nu niet, want dat mag niet als je zwanger bent) en ben ik het altijd eens met de mannen. Vrouwen hebben over het algemeen gewoon geen logica! Ik denk dat ik een combi ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik drink ook gewoon bier. Ik geef nog steeds borstvoeding dus alcohol vind ik nog steeds een beetje lastig. Maar bier smaakt zeker ;-)

      Verwijderen
  2. Haha sommige dingen herken ik wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was gisteren ook met zo'n soort blog bezig...
    Ik ben aan de buitenkant echt een meisje, aan de binnen kant totaal niet...
    Veel dingen zijn ook zo lekker herkenbaar, en arnold en sylvester samen is het helemaal, hahahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Arnie en Sly samen is een geweldige combo! Jij bent m'n verloren zus haha.

      Verwijderen
  4. Haha, ik herken mijzelf hier toch wel behoorlijk in. Hoewel ik ook heel tuttig kan zijn in jurkjes en nageltjes gelakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor een feestje of bruiloft tut ik me ook graag op.

      Verwijderen
  5. Leuk stukje! Ik huil bij bijna iedere film :) Behalve James Bond, dat zijn ook mijn favoriete films! Ik draag wel hakken maar liever niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond hakken echt supermooi maar ik kan er echt niet mee uit de voeten. Liever niet dus ook ;-)

      Verwijderen
  6. Die van de spareribs en de steak herken is wel. Ik ben dan wel niet echt een 'kluiver', dus spareribs zal ik niet zo snel nemen, maar ik houd wel van een lekker stuk vlees. Jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaah hier kan ik me ook in vinden. Arnie is een held en ik wil nog steeds een Arnie A Thon film avond doen met vrienden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi ik duik ook meer de mannen kant op dan de vrouwen. Mannen humor heerlijk! Met mannen een drankje doen in de kroeg, weinig makeup...

    Al merk ik wel nu ik mama ben geworden en toen ik zwanger was wat meer de vrouwelijke kanten in mijzelf..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar. Het moederschap heeft mij ook een stuk softer gemaakt :-)

      Verwijderen
  9. Hahaha, ik heb een beetje een identiteitscrisis denk ik, want ik ben volgens mij best wel zo, maar wil me heel erg graag gedragen als 'ik bestel iets vegetarisch in een restaurant, want dat zijn altijd van die interessante gerechten', terwijl ik diep van binnen ook gewoon wil kluiven, maar dat vind ik dan niet spannend genoeg. Ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat klinkt wel dubbel idd. Ik heb een paar naar geleden besloten in een restaurant enkel nog dingen te bestellen waar ik echt trek in heb. Dan ga ik thuis braaf aan de gegrilde groente enzo ;-)

      Verwijderen
  10. Haha je bent een stoere vrouw! Leuk om te lezen!
    Ik wou dat ik zelf wat directer was :P

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw super leuk om te lezen je bent een super hero je doet het super zo te horen! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha ik vind jou cool! En hakken, ja ik ben het gewend... en stiekem is Jean Claude van Damme mijn geld :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi herkenbaar. Ik ga ook veel liever met mannen om dan met vrouwen. Misschien dat ik het daarom wel met jou kan vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn gewoon een stelletje manwijven bij elkaar mop ;-)

      Verwijderen
  14. Haha.. en ik heb juist geen nagellakstash en hou niet zo van tijdschriften en juist wel van voetbal en bier en ik en hakken gaan ook niet samen...
    Gheghe, zeg ook altijd dat ik geen echte vrouw ben :P

    ps even heeeeel ander vraagje.. hoe zit het met borstvoeding en alcohol? Want lees soms wel eens ergens iemand die geeft borstvoeding maar drinkt wel zo op zn tijd glaasje wijn enzo.. vroeg t me gewoon af dacht dat je dan ook helemaal niks mocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.borstvoeding.com/aanverwant/alcohol/alcohol.html

      Als je baby doorslaapt en een beetje ritme heeft en je kunt gokken wanneer de volgende voeding is, kun je soms best iets drinken. Na 2 of 3 uur os de alcohol afgebroken. Vergt wat rekenwerk maar je kunt best eens iets drinken ;-)

      Verwijderen
  15. Hahaha, rijden als een vent. Ik schud je de hand:D! Ik kan vloeken en tieren en ooh zo boos worden als er een trage slak op de weg zit. Vooral de snelweg. Menssss. Misschien is het best een voordeel deze eigenschappen. Al dat vrouwengedoe en drama zou ik zelf ook liever niet hebben.. maar ik kan er tot nu toe weinig aan veranderen. Stoer dat boksen! Zou je dat nog op willen pakken!?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...