zaterdag 5 april 2014

Bekentenissen aan mijn zoon...

- Mama HAAT Bumba! Ik verdraag die kloteclown enkel omdat het jouw grote held is. (En vooruit, stiekem is het best vertederend hoe wild je van dit figuurtje bent...)

- Ik koop je soms om met eten. Je krijgt dus weleens een croissantje van de bakker of een doosje rozijnen omdat mama gewoon rustig boodschappen wil doen.

- Ook al zeg ik na een nucleaire luier dat je het maar beter kwijt dan rijk kunt zijn en dat mama je met alle liefde schoon poetst, dat betekent niet dat ik geen kokhalsneigingen van die lucht krijg. 

- Als jij vanuit het niets midden op de dag in je ogen wrijft, leg ik je met alle liefde in bed omdat ik ernstig naar me-time verlang. 

- We hebben vooral een abonnement op de dierentuin omdat mama het zo leuk vindt daar. Oh ja, en je bent zo lekker moe daarna. 

- In die groene 'Fristi' die mama zo nu en dan maakt, zit heel veel groente. 

- Hoewel je heel graag zelf loopt, prak ik je toch nog best regelmatig in de wandelwagen. Domweg omdat ik het zelf heerlijk vind om met mijn verstand op nul een uur te wandelen zonder continu achter je aan te rennen. 

- Ik heb bij het consultatiebureau weleens gelogen over dat zogenaamde doorslapen van je. 

- Hoewel ik soms nee moet verkopen, vind ik het stiekem hilarisch hoe inventief je bent. Pokerface!

- Ik verstop regelmatig dingen. De dvd van Bumba bijvoorbeeld. Of dat zachte berenpak dat je altijd wil dragen. Niet alles is dus uhhh... 'weg'.

- Ik eet of drink best vaak iets even snel in de keuken zodat jij het niet ziet. 

- Die koekjes van Nijntje en die gedroogde fruitreepjes die je altijd zo schattig met me deelt, vindt mama eigenlijk heel erg goor. 

- Aan de ene kant ben ik blij dat je interesse hebt in de wc en hoe andere mensen daar plassen en kakken enzo. Aan de andere kant snak ik naar een beetje privacy en even lekker sanitair relaxen. 

- We gaan best vaak naar de speeltuin. Uiteraard omdat jij dat geweldig vindt en ik geniet van hoe jij gelukzalig klimt en klautert. Maar ook een beetje omdat het je zo lekker afmat.

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

24 opmerkingen:

  1. haha heel herkenbaar! Bij ons was er een dvd van de wielen van de bus opeens verdwenen "oeps"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk stukje! Die dierentuin-bekentenis is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahha geweldig geschreven weer, en hartstikke herkenbaar. Hier wordt zoonlief regelmatig omgekocht met eten zeker als we in de stad wandelen en ik moet nog 3 winkels in. Gelukkig heeft hij weinig spekkies, dus hij kan het hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo redeneer ik ook altijd maar. Daar kunnen nog wel wat vetjes bij. Vreten maar!!!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Bumba is het ergste inderdaad. Echt, die clown is verschrikkelijk!!!

      Verwijderen
  5. I plead guilty too :D

    MetalMommy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah leuk, heel leuk om dit uiteindelijk aan je zoon te geven als hij kan lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat wanneer hij kan lezen, hij over zijn liefde voor Bumba heen is haha ;-)

      Verwijderen
  7. Hahaha heb hard grlachen! Er staat me wat te wachten straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ook al is mijn dochtertje bijna 6 mijn haat voor Bumba is nog steeds niet weg (gelukkig kijkt ze dat allang niet meer) maar wat een verschrikkelijk programma is dat zeg.... x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is maar goed dat Sam nog niet kan lezen haha! Geweldig geschreven. En die Bumba, brrrrr krijg kriebels van dat mannetje. Ik had het met de teletubbies, en mijn Sam vond ze geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh doodnormale mama dingen....
    Alleen zijn ze hier nooit in plophuisjes en kabouterkooltjes getrapt...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...