vrijdag 13 juni 2014

Mirror shots



Gisteren schoot ik wederom een snel outfitfotootje in de spiegel. Ik was toen officieel 18 weken en 4 dagen zwanger maar stiekem een weekje verder door een meetfout. Jeetje mensen, ik ben nu echt bijna op de helft. Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik dit blogje schreef. Het leek toen een eeuwigheid te duren voordat ik de 20 weken bereikte. Deze keer vliegt de tijd! Hier had ik trouwens ook exact het termijn van 18+4. Kijk en vergelijk!
Goed, ik twijfelde een beetje over deze outfit omdat ik niet zo goed weet wat ik van het hele legging-als-broek-gebeuren moet vinden. Toch zat het dusdanig fijn dat ik me daar op zich wel overheen kan zetten. Nu mijn buik zo hard groeit, zit alles ongemakkelijk voor mijn gevoel. Zelfs mijn positiebroeken knellen naar mijn idee. Een legging is dan toch wel fijn. Dit is een trouwens een heel oud exemplaar van de Primark. Ik heb even flink aan de band getrokken en nu zit hij prima, haha! Toen ik zwanger was van Sam kocht ik twee positieleggings bij de Prénatal maar die krengen heb ik nooit gepast. Mijn benen zijn nooit zo stevig geworden dat ze de pijpen konden vullen dus die liggen nog steeds achterin de kast. (Mocht je ze willen overnemen, please let me know...)
Ik combineerde mijn legging met een wijdvallende top van Asos Maternity die gisteren binnenkwam en zilverkleurige sandaaltjes van Havaianas die ik in 2011 in Costa Rica kocht. Al met al vind ik het best een geslaagde zwangerschapsoutfit.  Ik kijk overigens met angst en beven naar de toekomst want bij Sam paste ik voor de 30 weken buiktechnisch gezien al niet meer in mijn positiekleding. Mijn pens lijkt nu nog harder te groeien dan twee jaar geleden dus ik houd mijn hart vast. Als jullie nog creatieve oplossingen weten dan houd ik me aanbevolen. Ik heb me heilig voorgenomen ditmaal mijn laatste maanden niet te slijten in joggingbroeken en truien van Maarten. 

Als jullie nog prangende vragen voor me hebben, schroom dan niet deze hier te stellen ;-)

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

8 opmerkingen:

  1. ik snap je legging gedachten,
    maar dat kan gewoon, zeker als je zwanger bent
    en zulke benen hebt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik droeg heel veel leggings met lange shirts. Heb ik de hele zwangerschap door kunnen dragen, geen geknel of te klein. Misschien heb je hier iets aan? de shirts kocht trouwens bij de sting. En wauw wat een prachtige benen heb je!! je kan het echt prima hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit weer! Jij kunt een legging met een top erop prima hebben hoor! Ik heb nogal stevige poten dus bij mij is het geen succes, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precies, als je zwanger bent, mag je leggings als broek dragen! Anders vind ik het altijd wat twijfelachtig als de top wat kort is. Ik vond het op het laatst ook lastig wat ik dragen moest. Ik woonde in mijn zwarte skinny :) Ken je de blog van Sydney (http://www.thedaybookblog.com/) zij is altijd prachtig zwanger. Misschien kun je daar ideeën op doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zolang je shirt over je kont heen valt kan het prima. Met een kort shirt is het voor heel weinig mensen weggelegd. Al denk ik wel dat jij er mee wegkomt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kan prima zo hoor! Staat leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat groeit je buikje mooi, leuke outfit. Leggings als broek ben ik ook geen fan van, maar als je zwanger bent, moet je voor comfort gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met zulke benen mag jij gerust je legging als broek dragen hoor! ;) Ik zou willen dat ik dat kon!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...