dinsdag 15 juli 2014

Verhuisbericht - Hallo Wordpress, eigen domein en nieuwe site

Jeetje, dit is gewoon het allerlaatste blogje op deze site. Ik ben namelijk een echte blogger geworden en ga verhuizen naar mijn eigen domein en gebruik maken van Wordpress. Ik ben er zelf ook behoorlijk van onder de indruk. Poeh!
Mijn hele archief is mee verhuisd en ik ga op oude voet verder met het schrijven van verhaaltjes. Alleen dan op www.inaflowaroundtheworld.nl! Komen jullie gezellig een kijkje nemen? Er staat al een welkomsberichtje klaar. Oh ja, misschien wel handig om te vermelden dat het overzetten van mijn volgers via Bloglovin' automatisch gebeurt. Jullie hoeven me dus niet niet te ontvolgen en opnieuw te followen. Verder is alles helemaal geregeld. Bye, bye Blogger, hello Wordpress! 

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest. 

 

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...